Καλησπέρααααα,
Καλό μήνα, αν και καθυστερημένα. Ο Σεπτέμβριος για μένα είναι σαν την αρχή του χρόνου. Σκέφτομαι νέα πράγματα, νέα ξεκινήματα Είναι από τους αγαπημένους μου μήνες. Ο συγκεκριμένος Σεπτέμβρης είναι σίγουρα μήνας αλλαγών και ανασυγκρότησης. Παρακάτω θα σου δώσω μια εικόνα μέσω της λίστας που έχω φτιάξει με πράγματα που θέλω να γίνουν από δω και πέρα.
- Να ξεκινήσω το μεταπτυχιακό μου δυναμικά
- Να αποταμιεύσω κάποια χρήματα
- Να κάνω μία αλλαγή στο μαλλί μου
- Να ξεκινήσω τρέξιμο
- Να συνεχίσω να ξυπνάω νωρίς
- Να ξαναασχοληθώ συστηματικά με το blog μου
- Να έχω πιο τακτοποιημένο σπίτι
- Να συνεχίσω να "διώχνω" όσα ρούχα δεν φοράω
- Να μαγειρεύω περισσότερο
- Να μην σταματήσω να ονειρεύομαι.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Σας φιλώ..Μ
Καλημέρααααα,
Τί κανετέέέέ;;;; Λείπω περίπου 2 μήνες από το blog μου και μου λείψατε! Ο λόγος που δεν γράφω είναι γιατί δεν έχω χρόνο ούτε για να γράψω αλλά ούτε για να δοκιμάσω beauty προϊόντα με ευλάβεια και να πω την άποψή μου. Δουλεύω πολύ και όταν γυρνάω σπίτι μου είμαι τόσο κουρασμένη που δε θέλω με τίποτα να ξανά ανοίξω υπολογιστή. Το περίεργο που με έκανε να χαρώ πάρα πολύ είναι πως είδα ότι τον προηγούμενο μήνα που δεν ανέβαζα τίποτα και δεν μπήκα καν στο blog μου είχε πάρα πολλές προβολές και ευχαριστώ γι' αυτό!
Επιπλέον, προσπαθώ να χρησιμοποιώ όλο και λιγότερα πράγματα, τόσο για το project αυτό (δηλαδή να αγοράζεις κάτι μόνο όταν το χρειάζεσαι ή όταν σου τελειώνει το προηγούμενο) όσο και για να εξοικονομήσω χρήματα διότι έχουμε αρχίσει με τον Χ να παίρνουμε κάποια καλά και χρήσιμα πράγματα για το σπίτι μας.
Τώρα, όμως, που ξέκλεψα λίγο χρόνο (είμαι στη δουλειά σσσσσσ) θα σου μιλήσω για το δεύτερο μέρος της αποτοξίνωσης από τα υλικά αγαθά που σου είχα μιλήσει εδώ . Τη συγκεκριμένη διαδικασία με τα ρούχα την έκανα πριν καιρό και τώρα που κατέβασα τα καλοκαιρινά έκανα ακριβώς το ίδιο. Θα σου δείξω μερικές εικόνες για να πάρεις μια ιδέα.
Άρχισα να αποβάλω , ευτυχώς, την λογική της μαμάς μου "κράτα αυτό το ρούχο, θα ξανάρθει στη μόδα" ή "μην το πετάξεις αυτό γιατί εάν αδυνατίσεις θα θέλεις να το φορέσεις" και αποφάσισα να διώξω από το σπίτι όποια ρούχα δεν φοράω είτε γιατί δεν μου αρέσουν είτε γιατί δεν μου κάνουν πια.
Όπως μπορούμε να καταλάβουμε ένας μικρός πανικός επικράτησε στο δωμάτιο μέχρι να συμμαζευτώ. Τελικά τα παρακάτω ρούχα-παπούτσια-τσάντες είναι αυτά που έδιωξα για αρχή. Φυσικά το ίδιο έκανα και στα καλοκαιρινά μου τις τελευταίες μέρες και η ίδια διαδικασία θα επαναληφθεί και τον Οκτώβριο.
Ρίξε μια ματιά στη σελίδα μου και ακολούθησέ με για να βλέπεις τί ανεβάζω!
Στο instagram ανεβάζω συχνά posts και stories οπότε ακολούθησέ με και ΕΚΕΙ!
Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο με ξεκούραση, χαλάρωση και ευχάριστη παρέα!!
Φιλιά..Μ
Καλημέρα nonboring-girl,
Εύχομαι να ξύπνησες ξεκούραστη και κεφάτη όπως εγώ. Σήμερα θα ξεκινήσω να σου δείχνω πώς προχωράω σιγά σιγά με την "αποτοξίνωση" από τα παραπανίσια πράγματα που έχω στην κατοχή μου και αποφάσισα ότι θέλω να διώξω από το σπίτι μου και από τη ζωή μου, όπως σου μίλησα και στο προηγούμενο post με τίτλο "New project in my life". Ξεκινάμε, λοιπόν, με το αγαπημένο μου κομμάτι. Τί άλλο;; BEAUTY!!
Γεια σου nonboring girl,
Σήμερα σου έχω ένα διαφορετικό post. Θέλω να σου μιλήσω για μία απόφαση που πήρα τον τελευταίο μήνα, η οποία έχει να κάνει με την υπερκατανάλωση που με διακατέχει και τα υλικά πράγματα. Είμαι ένα άτομο που μ αρέσει να αγοράζω πράγματα. Μπορεί να είναι καλλυντικά, skincare προϊόντα, φαγώσιμα από σούπερ μάρκετ κλπ κλπ. Λίγο το youtube που παρακολουθώ, λίγο η ενασχόληση με το blog, αγοράζω παραπάνω πράγματα απ' όσα χρειάζομαι και πήρα την απόφαση να σταματήσω να το κάνω. Η αλλαγή όμως αυτή δεν θα είναι η μοναδική....
Γεια σου nonboring-girl,
Σήμερα θα σου μιλήσω για κάτι που με απασχολεί αρκετά συχνά τον τελευταίο καιρό και έχει να κάνει με τα θέματα "σπίτι" και "ηρεμία", σε συνδυασμό. Με τον "Χ" ζούμε μαζί τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, οπότε είμαι πλέον και νοικοκυρά και εργαζόμενη. Το σπίτι μας, αν και προσωρινό, είναι μικρό και χωρίς να είναι λειτουργικό ώστε να μας διευκολύνει τη ζωή. Όπως και να χει όμως η κατάσταση, την αποδεχόμαστε στην παρούσα φάση και προσπαθούμε για το καλύτερο. Αυτό που ξεχωρίζει το σπίτι ΣΟΥ από ένα άλλο σπίτι είναι οτι όταν μπαίνεις μέσα πρέπει να νιώθεις όμορφα, να μπορείς να χαλαρώνεις, να ηρεμείς, να ξεκουράζεσαι και να αφήνεις όλα τα υπόλοιπα που σε απασχολούν και σε αγχώνουν ΈΞΩ από αυτό. Θα σου πω 5 tips που θεωρώ πως θα σε κάνουν πιο χαρούμενη μέσα στο σπίτι σου.
Σήμερα θα σου μιλήσω για κάτι που με απασχολεί αρκετά συχνά τον τελευταίο καιρό και έχει να κάνει με τα θέματα "σπίτι" και "ηρεμία", σε συνδυασμό. Με τον "Χ" ζούμε μαζί τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, οπότε είμαι πλέον και νοικοκυρά και εργαζόμενη. Το σπίτι μας, αν και προσωρινό, είναι μικρό και χωρίς να είναι λειτουργικό ώστε να μας διευκολύνει τη ζωή. Όπως και να χει όμως η κατάσταση, την αποδεχόμαστε στην παρούσα φάση και προσπαθούμε για το καλύτερο. Αυτό που ξεχωρίζει το σπίτι ΣΟΥ από ένα άλλο σπίτι είναι οτι όταν μπαίνεις μέσα πρέπει να νιώθεις όμορφα, να μπορείς να χαλαρώνεις, να ηρεμείς, να ξεκουράζεσαι και να αφήνεις όλα τα υπόλοιπα που σε απασχολούν και σε αγχώνουν ΈΞΩ από αυτό. Θα σου πω 5 tips που θεωρώ πως θα σε κάνουν πιο χαρούμενη μέσα στο σπίτι σου.
![]() |
| πηγή φωτογραφίας |
Καλημέρααα nonboring-girl,
Τί κάνεις; Πώς είσαι;
Εγώ είμαι πιασμένη και κουρασμένη. Χθες τέλειωσα τη γενική καθαριότητα στο σπίτι και είμαι κομμάτια. Κάπως έτσι πέρασα το 3ήμερο μου. Τώρα όμως απολαμβάνω το κατόρθωμά μου με μια ζεστή κούπα καφέ.
Σήμερα θα σου μιλήσω για 5 αγαπημένα post που έχω διαβάσει μέσα από το blogging. Τα post αυτά τα βάζω στην κατηγορία "χρήσιμα" γιατί κάτι κέρδισα μέσα από αυτά. Κάτι έμαθα, κάτι εμπνεύστηκα... Πάμε να σου πω ποιά είναι για να τα τσεκάρεις κι εσύ!!
Καλημέραααα!!
Σήμερα είναι Κυριακή και όπως κάθε Κυριακή υπάρχει μια μελαγχολία στην ατμόσφαιρα. Ειδικά όταν φεύγει το ηλιόλουστο καλοκαίρι. Θα σου μιλήσω, λοιπόν, από προσωπική πείρα. Επειδή από μικρή η Κυριακή ήταν μία μελαγχολική μέρα για μένα, τώρα που "μεγάλωσα" ψάχνω να βρω τρόπους να την εντάξω στις χαρούμενες μέρες. Μην ξεχνάμε ότι είναι και μέρα αργίας. Ούτε σχολείο. Ούτε δουλειά (για τους περισσότερους). Αρά γιατί να μας ρίχνει τόσο;;;;
Ξέρω, είναι η μετάβαση στην νέα εβδομάδα, στη ρουτίνα, στην κούραση. Γι αυτό μας ρίχνει. Σκέψου όμως ότι στην καλύτερη περίπτωση έχουμε δυο μέρες (Σάββατο-Κυριακή) να ξεκουραστούμε και να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας και στη χειρότερη μόνο μία!! Την Κυριακή!!! Αξίζει να την περνάμε λυπημένοι;;;
Με τίποτα!
Θα σου πω μερικά πραγματάκια για να φτιάξεις μία σούπερ Κυριακή!!!
Γεια σου nonboring-girl!
Στο σημερινό post θα μιλήσουμε για το πώς μπορείς να βρεις δουλειά!! Είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει πολύ κόσμο και αυτό που θα κάνω είναι να σου πω κάποιες μικρές συμβουλές που με βοήθησαν και μένα ώστε να βρω δουλειά. Δεν είμαι ειδικός, θα σου μιλήσω μόνο από προσωπική πείρα.
Στο σημερινό post θα μιλήσουμε για το πώς μπορείς να βρεις δουλειά!! Είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει πολύ κόσμο και αυτό που θα κάνω είναι να σου πω κάποιες μικρές συμβουλές που με βοήθησαν και μένα ώστε να βρω δουλειά. Δεν είμαι ειδικός, θα σου μιλήσω μόνο από προσωπική πείρα.
Καλημέρα, καλημέρα!!!
Τετάρτη 05 Αυγούστου 2015 γεννήθηκε το mynonboringworld και ανέβηκε το πρώτο post Διακοπές στη Σκιάθο.
Σήμερα 05 Αυγούστου 2016 με αυτό το post, το blog μου γίνεται ενός έτους.
Θα μου πεις τώρα, τί θα πει δεν αποχωρίζεσαι ποτέ; Εννοώ οτι είναι πράγματα που μου είναι απαραίτητα και είναι η πρώτη μου σκέψη, δηλαδή δεν συνηθίζω να τα ξεχνάω και δεν φεύγω χωρίς αυτά!
Ααααα δε σε χαιρέτησα!! Πάμε πάλι από την αρχή....
Καλημέρα nonboring-girl,
Τί κάνεις; πώς είσαι; Εγώ...έτσι κι έτσι! Πρώτη φορά στη ζωή μου έχω αγανακτήσει με το καλοκαίρι και περιμένω να έρθει ο χειμώνας. Τουλάχιστον ας έρθει ο 15 Αύγουστος μπας και πάω επιτέλους λίγες μέρες διακοπές γιατί θα πεθάνω από πλήξη. Αυτό το καλοκαίρι είναι με διαφορά το χειρότερο μου!!! Αλλά ας μην ξεφεύγω από το θέμα του post.













