Detox of material things Part 2 (fashion) &depop

Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2017

Καλημέρααααα,

Τί κανετέέέέ;;;; Λείπω περίπου 2 μήνες από το blog μου και μου λείψατε! Ο λόγος που δεν γράφω είναι γιατί δεν έχω χρόνο ούτε για να γράψω αλλά ούτε για να δοκιμάσω beauty προϊόντα με ευλάβεια και να πω την άποψή μου. Δουλεύω πολύ και όταν γυρνάω σπίτι μου είμαι τόσο κουρασμένη που δε θέλω με τίποτα να ξανά ανοίξω υπολογιστή. Το περίεργο που με έκανε να χαρώ πάρα πολύ είναι πως είδα ότι τον προηγούμενο μήνα που δεν ανέβαζα τίποτα και δεν μπήκα καν στο blog μου είχε πάρα πολλές προβολές και ευχαριστώ γι' αυτό! 

Επιπλέον, προσπαθώ να χρησιμοποιώ όλο και λιγότερα πράγματα, τόσο για το project αυτό (δηλαδή να αγοράζεις κάτι μόνο όταν το χρειάζεσαι ή όταν σου τελειώνει το προηγούμενο) όσο και για να εξοικονομήσω χρήματα διότι έχουμε αρχίσει με τον Χ να παίρνουμε κάποια καλά και χρήσιμα πράγματα για το σπίτι μας.

Τώρα, όμως, που ξέκλεψα λίγο χρόνο (είμαι στη δουλειά σσσσσσ) θα σου μιλήσω για το δεύτερο μέρος της αποτοξίνωσης από τα υλικά αγαθά που σου είχα μιλήσει εδώ . Τη συγκεκριμένη διαδικασία με τα ρούχα την έκανα πριν καιρό και τώρα που κατέβασα τα καλοκαιρινά έκανα ακριβώς το ίδιο. Θα σου δείξω μερικές εικόνες για να πάρεις μια ιδέα.

Άρχισα να αποβάλω , ευτυχώς, την λογική της μαμάς μου "κράτα αυτό το ρούχο, θα ξανάρθει στη μόδα" ή "μην το πετάξεις αυτό γιατί εάν αδυνατίσεις θα θέλεις να το φορέσεις" και αποφάσισα να διώξω από το σπίτι όποια ρούχα δεν φοράω είτε γιατί δεν μου αρέσουν είτε γιατί δεν μου κάνουν πια.





Όπως μπορούμε να καταλάβουμε ένας μικρός πανικός επικράτησε στο δωμάτιο μέχρι να συμμαζευτώ. Τελικά τα παρακάτω ρούχα-παπούτσια-τσάντες είναι αυτά που έδιωξα για αρχή. Φυσικά το ίδιο έκανα και στα καλοκαιρινά μου τις τελευταίες μέρες και η ίδια διαδικασία θα επαναληφθεί και τον Οκτώβριο.




Υπήρξαν και κάποια πράγματα που δεν τα χάρισα αλλά τα έχω βάλει στο depop σε πολύ χαμηλή τιμή επειδή ήταν σχεδόν ή εντελώς αφόρετα και πιστεύω πως κάποια κοπέλα μπορεί να ήθελε κάτι παρόμοιο σε πολύ χαμηλή τιμή.

Ρίξε μια ματιά στη σελίδα μου και ακολούθησέ με για να βλέπεις τί ανεβάζω!
Στο instagram ανεβάζω συχνά posts και stories οπότε ακολούθησέ με και ΕΚΕΙ!


Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο με ξεκούραση, χαλάρωση και ευχάριστη παρέα!!

Φιλιά..Μ

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Μας έλειψες! Χάρηκα που επέστρεψες με μια τόσο ωραία ανάρτηση! Πόσο σημαντικό είναι να αποτοξινώνεσαι από κάτι περιττό και ταυτόχρονα να προσφέρεις σε κάποιον κάτι που θα του φανεί χρήσιμο και θα τον κάνει χαρούμενο! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως παει το depop σου;Το δικο μου δεν πολυ κινηται δεν εχω κανει πολλες αγορες!Το εχω γυρω στο μηνα βεβαια αλλα και παλι δεν ξερω κατα ποσο αξιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω ασχοληθει εδω και καιρο. Θα το ξαναπιασω σε λιγο καιρο. Λιγα πραματα προσ το παρον.

      Διαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow