5 πράγματα που δεν αποχωρίζομαι ποτέ!!!

Πέμπτη, Αυγούστου 04, 2016

Θα μου πεις τώρα, τί θα πει δεν αποχωρίζεσαι ποτέ; Εννοώ οτι είναι πράγματα που μου είναι απαραίτητα και είναι η πρώτη μου σκέψη, δηλαδή δεν συνηθίζω να τα ξεχνάω και δεν φεύγω χωρίς αυτά!

Ααααα δε σε χαιρέτησα!! Πάμε πάλι από την αρχή....

Καλημέρα nonboring-girl,

Τί κάνεις; πώς είσαι; Εγώ...έτσι κι έτσι! Πρώτη φορά στη ζωή μου έχω αγανακτήσει με το καλοκαίρι και περιμένω να έρθει ο χειμώνας. Τουλάχιστον ας έρθει ο 15 Αύγουστος μπας και πάω επιτέλους λίγες μέρες διακοπές γιατί θα πεθάνω από πλήξη. Αυτό το καλοκαίρι είναι με διαφορά το χειρότερο μου!!! Αλλά ας μην ξεφεύγω από το θέμα του post.


Λοιπόν...







  • Κλειδιά
Λιγο κλισέ ξέρω, αλλά πραγματικά δεν πάω πουθενα χωρίς κλειδιά. Χωρίς κινητό ναι, χωρίς λεφτά ναι, χωρίς κλειδιά όχι. Είναι η ασφάλεια μου.


  • Κάρτα για ΑΤΜ
Πολλές φορές δεν έχει μέσα λεφτά. Θα μου πεις τί την κουβαλάς κορίτσι μου τότε; Πες οτι κάτι γίνεται χρειάζεσαι απεγνωσμένα λεφτα και εσύ κλασσικά δεν έχεις μία. Τί να κάνεις; να τρέχεις πανικόβλητη στους δρόμους να ζητάς από τους περαστικούς; Όοοοχι. Μπορεί εσύ να μην έχεις αλλά κάποια φίλη σου, το αγόρι σου, ο μπαμπάς σου βρε αδερφέ μπορεί να σε λυπηθεί και να σου κάνει μια κατάθεση μέσω τράπεζας ή ibank οπότε σώθηκες. Ε;

  • Λαστιχάκι για τα μαλλιά
Δεν έχει καμία σημασία που βρίσκομαι ή που θα πάω. Ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά είναι πάντα μέσα στην τσάντα μου ή στο παντελόνι μου ή στο χέρι μου ή στην τσέπη της πιτζάμας μου. Όλα μπορώ να τα ανεχτώ καλοκαιριάτικα, αλλά να ιδρώνω και να σκάω και το μαλλί να είναι κάτω δεν το δέχομαι. Το μαλλί μου είναι 90% πάντα μαζεμένο το καλοκαίρι.

  • Κρέμα ματιών
Δεν εννοώ φυσικά πως αμα πάω στο περίπτερο ή για κανέναν καφέ θα την κουβαλήσω μαζί μου. Αλλά αν φύγω από το σπίτι είναι αυτή που δεν θα παραλείψω ποτέ να πάρω μαζί μου. Μπορεί να ξεχάσω κρέμα προσώπου, βούρτσα για τα μαλλιά, σαμπουάν, οδοντόβουρτσα.... αλλά αυτήν δεν την ξεχνάω ποτέ. Τί να πεις...ο καθένας με τη λόξα του.

  • Καθαριστικό προσώπου
Ότι ισχύει για την κρέμα ματιών ισχύει και για το καθαριστικό προσώπου. Δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν έχω καθαρίσει το πρόσωπο μου από τους ρύπους ή το μακιγιάζ οπότε χωρίς αυτό δεν μένω βράδυ εκτός σπιτιού. Είναι απαραίτητο και αυτό!!!


Αυτά ήταν τα πράγματα που δεν αποχωρίζομαι!! Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύω θα έβαζα και το κινητό αλλά να σου πω την αλήθεια μπορώ και χωρίς το κινητό μου σίγουρα μερικές μέρες οπότε δεν το έβαλα. Θέλω να μου πεις στα σχόλια και κάποιο δικό σου αντικείμενο που δεν αποχωρίζεσαι με         Τ Ι Π Ο Τ Α!!

Σε φιλώ πολύ..Μ


Υ.Γ Μπορείς να με ακολουθήσεις σε όλα μου τα social media για να τα λέμε και από εκεί!
Facebook
Twitter
Instagram
Google+
Pinterest
Bloglovin

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. και εγώ θεωρώ βασικο το καθαριστικό προσώπου.Δεν πάω πουθενα επισης χωρις κραγιον..χαχα ειμαι λίγο εθισμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exeis dikio!!! egw pantws xwris kinhto den paw pouthenaaaa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί να ξεχάσω τα πάντα,αλλά πάντα θα υπάρχει στην τσάντα μου ένα οδοντικό νήμα,τσιμπιδάκι για τα φρύδια και ένα καθεφτάκι,ο καθένας με την λόξα του χαχα
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα σουπερ σε βρισκω!!!!

      Διαγραφή
    2. έπρεπε να το κάνουμε ένα collab αυτό,να γελάσουμε λίγο!Ψηνόμαστε που ψηνόμαστε από την ζέστη,ας γελάμε λίγο μεταξύ μας :D

      Διαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow