Detox of material things Part 1 (beauty)

Κυριακή, Απριλίου 09, 2017

Καλημέρα nonboring-girl,

Εύχομαι να ξύπνησες ξεκούραστη και κεφάτη όπως εγώ. Σήμερα θα ξεκινήσω να σου δείχνω πώς προχωράω σιγά σιγά με την "αποτοξίνωση" από τα παραπανίσια πράγματα που έχω στην κατοχή μου και αποφάσισα ότι θέλω να διώξω από το σπίτι μου και από τη ζωή μου, όπως σου μίλησα και στο προηγούμενο post με τίτλο "New project in my life". Ξεκινάμε, λοιπόν, με το αγαπημένο μου κομμάτι. Τί άλλο;; BEAUTY!!

Το πρώτο βήμα ήταν να δω αναλυτικά ένα ένα τα προϊόντα που είχα και να ρωτήσω τον εαυτό μου εάν μου αρέσει, εάν το χρησιμοποιώ και τέλος σε περίπτωση που δεν το χρησιμοποιώ εάν σκοπεύω να το κάνω. Βλέποντάς τα, λοιπόν, ένα ένα ξεχωριστά ξεκίνησα...


Έλεγξα ότι υπήρχε μέσα στο βαζάκι που συνήθως τοποθετούσα μολύβια χειλιών, φρυδιών και ματιών και


όπως βλέπεις στην παρακάτω εικόνα έκανα το ξεκαθάρισμα. Αυτά που κράτησα είναι δεξιά (όπως τα κοιτάζεις). Αυτά που βρίσκονται αριστερά τα έδωσα και αυτά που είναι επάνω τα πέταξα γιατί είχαν χαλάσει.





Στα καλλυντικά είχα ξανακάνει ξεκαθάρισμα να πω την αλήθεια αλλά δεν ήμουν ιδιαίτερα αυστηρή. Οπότε χρειαζόταν κι άλλο, όπως καταλαβαίνεις. Συνεχίζουμε με όλα τα υπόλοιπα καλλυντικά, τα οποία ήταν τα παρακάτω:





Επέλεξα να διώξω κραγιόν, highlighter και σκιές κατά κύριο λόγο που σταμάτησα να φοράω ή δεν μου άρεσαν από την αρχή και δεν τα χρησιμοποιούσα. Είναι αλήθεια πως η χαρά που είχα όταν τα αγόραζα ήταν ελάχιστη μπροστά στη χαρά που έκανε αυτή που τα πήρε! Αυτά που κράτησα είναι στ' αριστερά.


Περνάμε στο skincare...


Όλα τα προϊόντα που είχα στην κατοχή μου και δεν είχα τελειώσει ήταν τα παραπάνω. Τελικά έμειναν όσα βλέπετε εδώ:



Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγο να έχεις τρεις κρέμες σώματος ταυτόχρονα. Ειδικά αν δεν τις χρησιμοποιείς συστηματικά. Επιπλέον, έδιωξα κάποια προϊόντα που δεν μου ταίριαζαν όπως ένα serum ματιών που το χάρισα στη μαμά μου, μία τονωτική lotion, κάποια λαδάκια, κάποια αρώματα και όζες. Πέταξα και κάποιες κρέμες οι οποίες είχαν λήξει.

Όλα τα πραγματάκια που έφυγαν είναι σε αυτήν τη φωτογραφία! Νομίζω είναι μια καλή αρχή!!


Συμμάζεψα και λίγο το boudoir μου και νομίζω είναι ομορφούλικο!!




You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Η ικανοποίηση που νιώθεις όταν διώχνεις πράγματα που δεν χρησιμοποιείς και δεν ταιριάζουν στις ανάγκες σου και τα προσφέρεις σε κάποιον που θα τα εκτιμήσει και θα τα χαρεί είναι πραγματικά μοναδική! Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σου και καλή Ανάσταση σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ξανα γίνω γραφική...Αλλά το ποστ σου είναι υπέροχο και το μπουντουαρ σου πιο όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο ποςτ, χρειαζομαι και εγω επιγοντως νακανω εναξεκαθαρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό post και άκρως βοηθητικό!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow