Η "most terrifying movie's list" μου

Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2015

Η σκέψη για το συγκεκριμένο post ήρθε χθες το βράδυ. Μόλις είδαμε με τον Χ δε dvd τη μία από τις παρακάτω ταινίες και λέω "εντάξει δε γίνεται, αξίζει να μπει στη λίστα μου με τις πιο τρομακτικές ταινίες που έχω δει στη ζωή μου" (και δεν έχω δει και λίγες)!
Αλλά όταν λέω τρομακτικές το εννοώ κυριολεκτικά. Δηλαδή, αυτό που σου προκαλεί τρόμο, που σου παγώνει το αίμα, που ανατριχιάζεις απ' την πατούσα μέχρι το μέτωπο, που δε μπορείς να τις ξεχάσεις και μιάάά και δυόόό μέρες μετά. Ναι, ναι, αυτές εννοώ.


Γενικά, μικρή έβλεπα πολλές ταινίες τρόμου. Δεν ξέρω πώς και γιατί αλλά όταν νοίκιαζα dvd-και το έκανα πολύ συχνά από 13 έως 17 ετών- διάλεγα ή πολύ κοριτσίστικες κομεντί ή θρίλερ. Δε με φόβιζε ούτε το αίμα, ούτε οι νεκροί, ούτε ο σατανάς, δηλαδή όλα αυτά που έχουν οι περισσότερες χαζοταινίες τρόμου. Μεγαλώνοντας όμως άλλαξα γνώμη. Ίσως γιατί άλλαξα ταινίες. 
Υπάρχει διαφορά όταν μια ταινία θα σε φοβίσει λόγω των εφέ της από το να σε φοβίσει λόγω της εικόνας της, του σεναρίου ή του ηθοποιού. Άλλο είναι, ας πούμε, στην απόλυτη ησυχία της ταινίας να γίνει κάτι ξαφνικό, ο ήχος να δυναμώσει τέρμα και να σε πιάσει στον ύπνο και εσύ να φοβηθείς, και άλλο να τρέμεις με αυτά που βλέπεις και να θες να κλείσεις τα μάτια.

Τέσσερις ταινίες είναι μέχρι στιγμής στην "most terrifying movie's list" μου και θα ξεκινήσω με αυτήν που προστέθηκε μόλις χθες:


1. Cape Fear

(η εικόνα είναι από εδώ )

Στα ελληνικά: "το ακρωτήρι του φόβου". Για την υπόθεση της ταινίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Αυτό που έχω να πω εγώ είναι ότι η ταινία σε κρατάει συνεχώς σε ετοιμότητα. Έχει καταπληκτική σκηνοθεσία (Martin Scorsese) και σενάριο. Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο είναι ανεπανάληπτος και έχω απορία ποιος πήρε το όσκαρ α' αντρικού ρόλου εκείνη τη χρονιά, μιας και ήταν υποψήφιος αλλά δεν βραβεύτηκε. Είναι μια ταινία που σε βάζει να σκεφτείς πώς όλοι από την πλευρά τους έχουν κάποιο δίκιο αλλά είναι τόσο έντονα τα γεγονότα, που ζεις τον φόβο των πρωταγωνιστών στο έπακρο.
Χθες το βράδυ χάλια ήμουν. Σήμερα εντάξει με βλέπω, χαλάρωσα.


2. The shining


η εικόνα είναι από εδώ

Είναι η πασίγνωστη σε όλους "Λάμψη". Είναι μία ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ βασισμένη σε μυθιστόρημα του Στίβεν Κίνγκ. Για την υπόθεση της ταινίες διαβάστε εδώ.
Την ταινία αυτή την είδα με την Κ την κολλητή μου πριν από 2-3 χρόνια. Το γεγονός ότι τρομάξαμε είναι το λιγότερο. Μου έχει μείνει το πρόσωπο του Τζακ Νίκολσον στη μνήμη όπως ακριβώς ήταν σε αυτή την ταινία με τους μορφασμούς που έκανε και όπου και να τον δω τον άνθρωπο (στην τηλεόραση) τον φοβάμαι. Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Είναι πραγματικά ο πιο πιστικός ψυχοπαθής δολοφόνος όλων των εποχών.
Με τη φίλη μου κόψαμε τα "αστειάκια" με τη μουσική της ταινίας και τα βλέμματα διότι καταλάβαμε κι οι δυό πωωως δε τα σηκώνουμε!!!


3. A clockwork orange 

Η εικόνα είναι από εδώ

Στα ελληνικά "το κουρδιστό πορτοκάλι". (υπόθεση εδώ) Άλλη μια ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Εντάξει, τον τύπο δεν τον έλεγες και στα καλά του μάλλον με τέτοιες ταινίες. Το έργο είναι περίεργο. Είναι διαφορετικό από τα συνηθισμένα και αυτό το καταλαβαίνεις από τα πρώτα λεπτά. Σουρεαλισμός στο φούλ, πολύ βία και εκεί που λές δεν αντέχω άλλο να βλέπω έρχεται η στιγμή που ο πρωταγωνιστής περνάει το βασανιστήριο του αιώνα όντας πειραματόζωο σωφρονισμού και φυσικά ο θεατής δεν αντέχει και σίγουρα κλείνει τα μάτια. Αν έστω και ένας δεν τα έκλεισε ούτε για λίγο να μιλήσει τώρα!! Φυσικά ΚΑΙ αυτή η ταινία με στοίχειωσε, τί περιμένατε; Έκανα να την ξεπεράσω σίγουρα 3-4 μέρες.


Τελευταία, μα όχι λιγότερο καλή:


4. Psycho


η εικόνα είναι από εδώ

Τί να πεί κανείς γι' αυτή την ταινία (υπόθεση εδώ ) !! Μόνο και μόνο που υπάρχει εδώ και 45 χρόνια και είναι από τις καλύτερες ταινίες θρίλερ όλων των εποχών καταλαβαίνετε... Καταρχήν είναι ασπρόμαυρη, κατά δεύτερον είναι πραγματικά τρομακτική. Η κλασσική σκηνή με το ντουζ και το μαχαίρι είναι ένα πταισματάκι σε σχέση με τη συνέχεια της. Ο πρωταγωνιστής δεν ξέρω πού αλλού έχει παίξει μετά, αλλά στο ρόλο είναι καταπληκτικός. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο, απλά δείτε την! Αυτό που έλεγα πριν με το σώμα που ανατρίχιαζε; Ε αυτός είναι ο ορισμός αυτής της ταινίας. Εννοείται να τη δείτε με παρέα!!! δεν παίζουμε με αυτά! 

Αυτή ήταν η "most terrifying movie's list" μου. Ελπίζω να σας άρεσε και να δείτε όσες δεν έχετε δει.

Σας φιλώ...Μ



You Might Also Like

0 σχόλια

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow