Γεια σου nonboring-girl!!!
Καλό Δεκέμβρη να έχουμε και πολύ πολύ όμορφες γιορτές για όλον τον κόσμο!Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν! 19 και σήμερα yeahh! Το σημερινό post είναι ένα unboxing post με δύο πραγματάκια που μου έστειλε το online φαρμακείο ofarmakopoiosmou.gr !Το κουτάκι μου ήρθε πολύ καλά προστατευμένο, πάμε να δούμε τι είχε μέσα!
Καλησπέρα nonboring girl,
Έχω επιστρέψει με ένα θέμα που με καίει αυτόν τον καιρό και δεν είναι άλλο από το foundation, make up, όπως θες πες το. Πέρσι τα Χριστούγεννα έκανα ένα δώρο στον εαυτό μου. Συγκεκριμένα το Superbalanced makeup teint equilibre parfait από την Clinique. Το είχε -40% στα sephora όπως τώρα, καλή ώρα, και είπα να το δοκιμάσω. Δε θέλω να με πω "θύμα" αλλά η πωλήτρια είχε πειθώ και με "κατάφερε". Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο περίπου. Θα σου πω, λοιπόν, αν έκανα καλά που το πήρα.
Έχω επιστρέψει με ένα θέμα που με καίει αυτόν τον καιρό και δεν είναι άλλο από το foundation, make up, όπως θες πες το. Πέρσι τα Χριστούγεννα έκανα ένα δώρο στον εαυτό μου. Συγκεκριμένα το Superbalanced makeup teint equilibre parfait από την Clinique. Το είχε -40% στα sephora όπως τώρα, καλή ώρα, και είπα να το δοκιμάσω. Δε θέλω να με πω "θύμα" αλλά η πωλήτρια είχε πειθώ και με "κατάφερε". Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο περίπου. Θα σου πω, λοιπόν, αν έκανα καλά που το πήρα.
Hello nonboring girl,
Αυτή τη στιγμή ξαπλώνω στην παραλία και έχω όρεξη να σου μιλήσω για μια μάσκαρα που αξίζει να γράφονται άπειρα post για εκείνη. Δεν είναι άλλη από τη Roller lash της benefit cosmetics.
Είναι μία μάσκαρα που υπόσχεται πολλά, όπως οι περισσότερες. Η διαφορά είναι οτι κάνει αρκετά από αυτά που υπόσχεται. Τα πιο δυνατά της σημεία είναι τα παρακάτω:
Αυτή τη στιγμή ξαπλώνω στην παραλία και έχω όρεξη να σου μιλήσω για μια μάσκαρα που αξίζει να γράφονται άπειρα post για εκείνη. Δεν είναι άλλη από τη Roller lash της benefit cosmetics.
Είναι μία μάσκαρα που υπόσχεται πολλά, όπως οι περισσότερες. Η διαφορά είναι οτι κάνει αρκετά από αυτά που υπόσχεται. Τα πιο δυνατά της σημεία είναι τα παρακάτω:
- Δεν γίνεσαι ρακούν σε υψηλές θερμοκρασίες.
- Δημιουργεί καμπύλη στις βλεφαρίδες, η οποία διαρκεί για αρκετές ώρες.
- Κάνει διαχωρισμό στις βλεφαρίδες και δεν κολλάνε μεταξύ τους.
- Ειναι αρκετά μαύρη.
Να συμπληρώσω ακόμα πως στις δικές μου βλεφαρίδες δημιουργεί εφέ ψεύτικης βλεφαριδας εάν φορτώσω 2 στρώσεις και δεν δυσκολεύομαι καθολου στην αφαίρεση της με ένα απλό μαντιλάκι ντεμακιγιαζ ή το καθαριστικό προσώπου μου.
Η τιμή της είναι τσουχτερή. Κοστίζει χωρίς έκπτωση 28.90 ευρώ. Αλλά μπορείς να την προμηθευτείς με έκπτωση 40% από το sephora ή να την πάρεις σε κάποιο kit που έχει κ αλλά προϊόντα benefit και συμφέρει πολύ περισσότερο. Ειδικά αν αγαπάς benefit cosmetics.
Υπάρχει και σε travel size με κόστος περίπου 13 ευρω για να τη δοκιμάσεις.
Πάω να κάνω μια βουτιά γιατι το φετινό καλοκαίρι για μένα είναι για 5-6 μέρες και δεν πρέπει να χάσω στιγμή.
Σε φιλώ...Μ
Γεια σου nonboring-girl,
Πώς είσαι; Τι κάνεις; Εγώ είμαι καλά. Σήμερα έχουμε θέμα skincare, που αγαπώ. Πριν από καιρό είχα αγοράσει την Royal Jelly Day Cream καθώς έψαχνα κάτι δραστικό για ενυδάτωση. Την φόρεσα αρκετά, περίπου για 4 μήνες (4-5 φορές την εβδομάδα) οπότε έχω μία ολοκληρωμένη εικόνα. Πάμε να δούμε τα θετικά και αρνητικά.
Γεια σου nonboring-girl,
Επέστρεψα με ένα unboxing post με κάποια πραγματάκια που αγόρασα για την περιποίηση των μαλλιών μου. Ανέκαθεν μου άρεσε να φροντίζω τα μαλλιά μου αλλά τον τελευταίο μήνα είχα ξεμείνει από προϊόντα, οπότε σκέφτηκα να κάνω μια ηλεκτρονική αγορά.
Επέλεξα τυχαία το κατάστημα Pappas hair &nail professional γιατί είχε καλές τιμές στα προϊόντα που ήθελα. Είπα να αγοράσω πραγματάκια που δεν έχω ξαναδοκιμάσει. Πάμε να τα δούμε.
Καλησπέρα nonboring-girl,
Καλό μήνα να έχουμε, με υγεία!
Το ξέρω ότι τον τελευταίο καιρό δεν είμαι συνεπής στο πρόγραμμά μου και δεν ξέρεις πόσο στεναχωριέμαι αλλά πραγματικά δεν έχω πολύ χρόνο για blogging. Ίσως φταίει και το γεγονός ότι έβαλα πρόγραμμα για συγκεκριμένη μέρα (Κυριακή) και αυτό με περιόρισε τελικά αντί να με βοηθήσει. Ίσως πρέπει να το γυρίσω ξανά στο ανέμελο και στο αυθόρμητο γράψιμο όποτε έχω χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι έχω δοκιμάσει αρκετά πραγματάκια τον τελευταίο καιρό και θέλω να σου μιλήσω για όλα. Σου υπόσχομαι πως θα το κάνω μέσα στο Φεβρουάριο και θα σου πω αναλυτικά και γι' αυτά που αγάπησα και γι' αυτά που δε μ' άρεσαν!
Σήμερα σου έχω ένα διαγωνισμό γιατί είναι μια όμορφη μέρα και μου ήρθε η ανάγκη να κάνω ένα δώρο. Επέλεξα τις αναγνώστριες μου για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που διαβάζετε το blog μου, ειδικά τώρα που τα posts έχουν μειωθεί τόσο πολύ. (θα αλλάξει σύντομα αυτό).
Καλό μήνα να έχουμε, με υγεία!
Το ξέρω ότι τον τελευταίο καιρό δεν είμαι συνεπής στο πρόγραμμά μου και δεν ξέρεις πόσο στεναχωριέμαι αλλά πραγματικά δεν έχω πολύ χρόνο για blogging. Ίσως φταίει και το γεγονός ότι έβαλα πρόγραμμα για συγκεκριμένη μέρα (Κυριακή) και αυτό με περιόρισε τελικά αντί να με βοηθήσει. Ίσως πρέπει να το γυρίσω ξανά στο ανέμελο και στο αυθόρμητο γράψιμο όποτε έχω χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι έχω δοκιμάσει αρκετά πραγματάκια τον τελευταίο καιρό και θέλω να σου μιλήσω για όλα. Σου υπόσχομαι πως θα το κάνω μέσα στο Φεβρουάριο και θα σου πω αναλυτικά και γι' αυτά που αγάπησα και γι' αυτά που δε μ' άρεσαν!
Σήμερα σου έχω ένα διαγωνισμό γιατί είναι μια όμορφη μέρα και μου ήρθε η ανάγκη να κάνω ένα δώρο. Επέλεξα τις αναγνώστριες μου για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που διαβάζετε το blog μου, ειδικά τώρα που τα posts έχουν μειωθεί τόσο πολύ. (θα αλλάξει σύντομα αυτό).
Γεια σου αγαπημένη μου!!!
Έχω μέρες να σου μιλήσω γιατί έχω πολύ τρέξιμο τον τελευταίο καιρό!! Το συγκεκριμένο post έχει να κάνει με καλλυντικά!! Στις 25 Νοέμβρη είχαμε black friday και στην Ελλάδα. Είμαι πολύ αρνητική σε αυτή τη μέρα και τους λόγους δε θα κάτσω να στους αναλύσω τώρα μιας και είναι κάτι που θέλει πολύ συζήτηση. Δεν κατέβηκα στην αγορά εκείνη τη μέρα. Το μόνο που αγόρασα είναι ένα σετ της Benefit, το οποίο αγόρασα online από τα sephora γιατί πιστεύω ότι όντως άξιζε τον κόπο.
Πάμε να στο δείξω.
Έχω μέρες να σου μιλήσω γιατί έχω πολύ τρέξιμο τον τελευταίο καιρό!! Το συγκεκριμένο post έχει να κάνει με καλλυντικά!! Στις 25 Νοέμβρη είχαμε black friday και στην Ελλάδα. Είμαι πολύ αρνητική σε αυτή τη μέρα και τους λόγους δε θα κάτσω να στους αναλύσω τώρα μιας και είναι κάτι που θέλει πολύ συζήτηση. Δεν κατέβηκα στην αγορά εκείνη τη μέρα. Το μόνο που αγόρασα είναι ένα σετ της Benefit, το οποίο αγόρασα online από τα sephora γιατί πιστεύω ότι όντως άξιζε τον κόπο.
Πάμε να στο δείξω.
Γεια σου nonboring-girl,
Πριν λίγο ήρθα από η δουλειά, έκανα ένα ζεστό μπάνιο και είμαι έτοιμη να σου μιλήσω για τα αγαπημένα προϊόντα του φθινοπώρου, που σήμερα μας αποχαιρετά. Δεν είναι πολλά διότι χρησιμοποίησα αρκετά προϊόντα που ήθελα να τελειώσω και έχουν ξανααναφερθεί σε post είτε θετικά είτε αρνητικά. Είναι μόνο 5 αλλά παίρνουν 10!!! Καλά, μην υπερβάλουμε.....στις βαθμολογίες μου είμαι αυστηρή!
Καλημέρααα nonboring-girl,
Το σημερινό post έχει να κάνει με τα χείλη. Είναι ένα σημείο στο μακιγιάζ που συνήθως δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα. Συγκεκριμένα, θα σου μιλήσω για τα 5 αγαπημένα μου οικονομικά lip liner. Τα μολύβια χειλιών μας βοηθούν να μεγαλώσουμε τα χείλη μας, να τα κάνουμε πιο sexy, να διαρκέσει το κραγιόν μας περισσότερο ή και να τα χρησιμοποιήσουμε μόνα τους ως ματ κραγιόν.
Κάνε κλικ στο post για να δεις ποια είναι τα πιο οικονομικά και ποιοτικά lip liners!!!
Καλημέρα nonboring-girls,
Πώς μου είστε; Εγώ είχα μία πολύ δύσκολη εβδομάδα με πολλά άσχημα πράγματα μέσα σε αυτή, αλλά θέλω να πιστεύω πως πέρασαν και ατενίζουμε με αισιοδοξία το μέλλον.... Θέλω να σου μιλήσω για ένα προϊόν που έχω λατρέψει για πάρα πολλούς λόγους. Εννοείται ότι θα μπει αργότερα στα αγαπημένα, αλλά του αξίζει ένα post μόνο δικό του. Μιλάω για τη ΒΒ cream Sweet Cotton spf 30 PA++ από την εταιρία Holika Holika.
Καλημέρα, καλημέρα!
Ελπίζω να είχες μία εύκολη εβδομάδα και σήμερα να περάσεις μια όμορφη Κυριακή. Θα σου κάνω λίγη παρέα μιλώντας σου για κάποια προϊόντα που δεν μου άρεσαν σχεδόν καθόλου. Εννοείται ότι είναι απλά η γνώμη μου και αφορά στη χρήση τους επάνω σε μένα. Εδώ μπορείς να διαβάσεις προηγούμενα, σχετικά με το σημερινό θέμα, post: προϊόντα που με απογοήτευσαν & προϊόντα που δε θα ξαναγοράσω #2.













