Τα ωραιότερα κομμάτια για τις καλοκαιρινές μας εμφανίσεις || Guest post Σοφία Σαλπιγκτή.

Κυριακή, Αυγούστου 14, 2016

Γεια σου nonboring-girl,

Σήμερα έχουμε ακόμα ένα fashion guest post από τη Σοφία! Πάμε να δούμε τί έχει να μας πει!!




"Αγαπημένες μου φίλες, σήμερα αποφάσισα να σας γράψω για τα καλοκαιρινά ρούχα που λάτρεψα στις καλοκαιρινές μου εμφανίσεις. Από μικρή πίσω από κάθε ρούχο ή ταινία που έβλεπα αναρωτιόμουν ποιος να ήταν ο δημιουργός τους, ποια άραγε να είναι τα όνειρά του και τι σκεφτόταν
όταν δημιουργούσε αυτό που έφτιαχνε. Έτσι, λοιπόν όταν προμηθεύτηκα το κόκκινο πλεκτό μαγιώ μου από την Royalboutique σε πολύ προνομιακή τιμή, αποφάσισα να μιλήσω με την γλυκύτατη κοπέλα που τα πλέκει και πολύ γρήγορα κατάλαβα πως ακόμα και τα ρούχα κρύβουν μέσα τους αγάπη, στοργή και πολύ δουλειά. Ξεκίνησε να πλέκει από χόμπι και τώρα έχει κατακτήσει όλο το instagram με τις δημιουργίες της από μπλουζάκια, μαγιώ και υπέροχες πλεκτές τσάντες όλα αυτά σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές γιατί όπως μου ανέφερε χαρακτηριστικά ήθελε αυτοί που αγοράζουν τις δημιουργίες της να τη θυμούνται με αγάπη. Ρούχα προσιτά και όνειρα μεγάλα για μια γυναίκα που
δημιουργεί πλεκτά κομμάτια σαν από παραμύθι. Και σίγουρα όπως με εμπιστεύθηκε αυτά που έχουμε να δούμε από αυτήν το χειμώνα θα μας αφήσουν άναυδες. Εσείς ακόμη να αναζητήσετε την δικιά σας αγαπημένη δημιουργία από την Royalboutique. Βέβαια, το υπέροχο μαγιώ μου το φορούσα με μια καταπληκτική δημιουργία από το Jojo Blanc. Άλλη μια επαγγελματίας, που χωρίς λόγια αλλά με τα ρούχα της που είναι γεμάτα ανανάδες και φοίνικες σε μαγνητίζει και σε ταξιδεύει σε μέρη εξωτικά μακρυά από έγνοιες εκεί όπου οι άνθρωποι ονειρεύονται έναν καλύτερο κόσμο γεμάτο θάλασσα, ήλιο και αγάπη. Αυτό που με ενθουσίασε όμως περισσότερο με την Ιωάννα είναι πως η τόσο μεγάλη ποικιλία ρούχων της έχει ανάλαφρες υφές, μαλακά υφάσματα ικανά για όλες τις ημέρες και ώρες του καλοκαιριού και έτοιμα να μαγνητίσουν όλα τα βλέμματα επάνω σας. Δεν είναι τυχαίο πως αν περιέγραφα το brand της θα έλεγα πως αναφέρεται στις πιο δυναμικές γυναίκες που μένουν όμως μέσα τους γλυκά κορίτσια. Αν θέλετε κι εσείς να ανακαλύψετε αυτές τις δυο γυναίκες που με τα καταπληκτικά τους σχέδια μου κράτησαν παρέα όλο το καλοκαίρι δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τους λογαριασμούς τους στο facebook και instagram και να είστε έτοιμες να παραδοθείτε σε ένα καλοκαίρι σαν από όνειρο"!



Jojo Blanc
Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο Neon Raum shop
στο κέντρο της Αθήνας και online στο
www.etsy.con/shop/Jojoblanc
Site : www.jojoblanc.com
Facebook : jojoblancofficial
Instagram : jojo__blanc

Royal Boutique
Facebook: Royal Boutique
Instagram: _royalboutique


Αυτό ήταν το post της Σοφίας! Εγώ αυτή τη στιγμή είμαι καλοκαιρινές διακοπές στη Χαλκιδική!Ειναι 8 ηώρα κ έχει 17 βαθμούς. Τι ωραίααααα!!!
Μπορείς να με ακολουθήσεις σε όλα τα social media για να μαθαίνεις παραπάνω νέα μου!!


Σε περίπτωση που θέλεις κι εσύ να γράψεις ένα guest post στο mynonboringworld στείλε μου μήνυμα!!!!

Σε φιλώ πολύ..Μ

You Might Also Like

2 σχόλια

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow