Αριδαία, Λουτρά Πόζαρ || My trip (photos)

Πέμπτη, Απριλίου 07, 2016

Καλησπέρα nonboring-girl,

Έχω καιρό να σου μιλήσω για το αγαπημένο μου θέμα. Τα ταξίδια. Στους στόχους του 2016 είχα προσθέσει, φυσικά, να αυξήσω τις εκδρομές μου. Στις 20 Φεβρουαρίου που ο Χ είχε ρεπό Σαββατοκύριακο, είπαμε να το εκμεταλλευτούμε και να πάμε μια εκδρομή στην Αριδαία. Έχω ξαναεπισκεφθεί αυτό το μέρος πέρσι τέτοιον καιρό και μου άρεσε τόσο πολύ που ήθελα να ξαναπάω.

Αν μένεις βόρεια Ελλάδα είναι κοντινός προορισμός για διήμερη απόδραση και χαλάρωση, είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι. Πληροφορίες για το πώς θα πας αλλά και έναν ηλεκτρονικό τουριστικό οδηγό για να ενημερωθείς τί θα δεις και πού θα μείνεις μπορείς να δεις εδώ και εδώ. Μου έκανε εντύπωση το ότι είναι πολύ οικονομικός προορισμός και ως προς τη διαμονή αλλά και ως προς τα γενικά έξοδα του Σαββατοκύριακου.

Εννοείται πως από τη στιγμή που αποφάσισα εγώ να πάω κάπου, θα έβρεχε. Αυτό είναι κανόνας. Οπότε, ξεκινήσαμε με βροχή....

Αφού τακτοποιηθήκαμε συνεχίσαμε με βόλτες.

Μη φανταστείς ότι είναι και μεγάλο το κέντρο της Αριδαίας. Ένα μεγάλο χωριό φαντάσου. Πολύ όμορφο. Κάτσαμε να πιούμε ένα καφεδάκι και μου έκανε εντύπωση ότι παντού ο καφές (όλα τα είδη) κόστιζε μόνο δύο ευρώ.

Κάναμε αρκετές ώρες βόλτα, ήπιαμε τον καφέ μας, τσιμπήσαμε κάτι και γυρίσαμε να ξεκουραστούμε για λίγο. Το βράδυ ανεβήκαμε μια βόλτα στα Λουτρά. Εννοείται πως δεν υπάρχει επισκέπτης που να φτάσει μέχρι εκεί και να μην κάνει λουτρά. Υπάρχουν 3 επιλογές. Η εξωτερική πισίνα (3ευρώ), ο ανοιχτός καταρράκτης που χωρίζεται στα θερμά νερά και στα ψυχρά που είσαι μέσα στη φύση (2 ευρώ) και οι εσωτερικές πισίνες με θερμά λουτρά που είναι για 1-4 άτομα το οποίο επιλέξαμε (εμείς πληρώσαμε 13 ευρώ και τα 2 άτομα). Δυστυχώς δεν είχε διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή οπότε κλείσαμε για Κυριακή απόγευμα. Φυσικά έχει επιπλέον παροχές όπως μασάζ, αρωματοθεραπείες, κλπ.

Η ώρα είχε πάει 9 μ.μ και είχαμε ήδη πεινάσει. Ένας φίλος μάς σύστησε ένα συγκεκριμένο εστιατόριο και πήγαμε εκεί.

Το μαγαζί μου άρεσε τρομερά. Ήταν πολύ στυλάτο με νόστιμα πιάτα. Μου άρεσε που μας έβαλε δίπλα στο τζάκι. Ήταν πολύ ρομαντικά. Ήταν παράλληλα και πολύ οικονομικό. Αργότερα μία ακόμα βόλτα στο κέντρο για ένα τελευταίο ποτάκι και ύπνο.

Η επόμενη μέρα ήταν, επιτέλους, ηλιόλουστη!!

Πήραμε το πρωινό μας, κάναμε τη βόλτα μας και ξεκινήσαμε για τα Λουτρά. Νομίζω μπήκαμε στο δωμάτιο νούμερο 8 των λουτρών. Υπάρχουν και πολύ πιο ειδυλλιακά από αυτό αλλά πίστεψέ με δεν έχει και πολύ σημασία. Με το που μπαίνεις στο νεράκι ξεχνάς στενοχώριες, άγχος, κούραση. Σου επιτρέπουν να κάτσεις μισή ώρα και είναι υπέρ-αρκετό. Όταν τελειώσει ο χρόνος χτυπάει ένα κουδουνάκι αλλά έχει και ένα μεγάλο ρολόι για να βλέπεις. Δεν φαντάζεσαι πόση χαλάρωση νιώθεις. Εσύ που έχεις πάει με καταλαβαίνεις.

Όταν βγεις από κει ή πριν μπεις μπορείς να κάτσεις στην καφετέρια των Λουτρών για καφέ ή να τσιμπήσεις κάτι και να απολαύσεις τη θέα του καταρράκτη και του βουνού. Μπορείς επίσης να περπατήσεις μέσα στο δάσακι να το εξερευνήσεις και να κάνεις και τη γυμναστική σου παράλληλα. Παντού δέντρα και τρεχούμενα νερά. Είναι πανέμορφα!!

Φυσικά όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν και έπρεπε να γυρίσουμε πίσω στην πόλη. Η τελευταία φωτογραφία που τράβηξα, όμως, με αποζημίωσε και με αυτή θέλω να κλείσω αυτό το post. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα να πας αν ονειρεύεσαι ένα Σαββατοκύριακο απόλυτης χαλάρωσης με το αγόρι σου ή τους φίλους σου.

Αν θέλεις να ενημερώνεσαι ευκολότερα για τα post που ανεβαίνουν μπορείς να κάνεις like στη σελίδα μου στο facebook.

Σε φιλώ...Μ

You Might Also Like

14 σχόλια

1. Πέρασα μια υπέροχη Χριστουγεννιατικη εβδομάδα πριν κάποια χρόνια σε αυτά τα μέρη!!
    Εγώ είχα μείνει στην Ορμα ένα μικρό χωριουδάκι δίπλα στα λουτρά..
    Απίστευτο φαγητό, ηρεμία και χαλάρωση.

2. Το μέρος φαίνεται υπέροχο, ιδανικό για χαλάρωση με ειδυλιακά τοπία! Επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο οι χαμηλές τιμές τους!Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη αναρτηση!

3. Συνεχώς ακούω πόσο όμορφα είναι εκεί αλλά ακόμα δεν έχω αξιωθεί να πάω. Η αφήγηση σου όμως με έκανε και εμένα συνταξιδιώτισσα σου :)

4. Πολυ ωραια η αναρτηση σου, ταξιδεψαμε και εμεις λιγο μαζι σου! Η μητερα μου ειναι απο την Αριδαια και καθε καλοκαιρι πηγαιναμε 10-15 μερες να δουμε τη γιαγια μας. Εχω υπεροχες παιδικες αναμνησεις απο αυτα τα μερη και καθε φορα που διαβαζω κατι σχετικο συγκινουμαι... Η περιοχη εχει παρα πολλα ομορφα χωρια τριγυρω για να εξερευνησεις, πραγματικα διαμαντακια με απιστευτες φυσικες ομορφιες και εξαιρετικο φαγητο. Φυσικα, τα Λουτρα Ποζαρ ειναι ο μεγαλυτερος πολος ελξης και ενα μπανιο εκει ειναι μοναδικη εμπειρια! xxx

5. Ταξίδεψα μαζί σου με το post! Πόσο όμορφα μέρη έχουμε!! Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια και μόλις μπήκε στην λίστα μου!!

6. πολυ ωραιες φωτο.. να περνας παντα ομορφαα!!!

7. Πολύ χαλαρωτικά τα λουτρά! Δεν έχω πάει ποτέ σ' αυτό το μέρος αλλά γενικά από τις φωτό σου κατάλαβα πως είναι ένα μέρος που θα περάσεις όμορφα!!! Τουλάχιστον εμένα ταιριάζει στο στυλ των αποδράσεων που έχω στο μυαλό μου.... Φιλάκια!!!!

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow