Review: προϊόντα ντεμακιγιάζ Lancome

Δευτέρα, Αυγούστου 17, 2015

Γεια σας!!! Σήμερα επέστρεψα με ένα review post με προϊόντα ντεμακιγιάζ της εταιρίας LancomeΧρησιμοποιώ αυτά τα προϊόντα συστηματικά εδώ και 3 εβδομάδες περίπου,
παρόλο που τα είχα κλειστά στο ντουλάπι μου πάρα πολύ καιρό
και νομίζω είμαι σε θέση πλέον να κάνω μια κριτική, σύμφωνα πάντα με τη δική μου γνώμη. 
Αυτό φυσικά δε σημαίνει τίποτα. Γιατί πολύ απλά κάθε προϊόν σε κάποιον θα αρέσει και θα του
ταιριάξει, ενώ σε κάποιον άλλον όχι. Ας ξεκινήσουμε..







Ο αφρός καθαρισμού mousse clarte της Lancome χρησιμοποιείται σε βρεγμένο πρόσωπο. Αφαιρεί το μακιγιάζ αμέσως, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και αφήνει την αίσθηση της απόλυτης καθαριότητας. Κάνει πολύ αφρό με ένα μόνο πάτημα του απλικατέρ, οπότε δε θα χρειαστείς δεύτερο. Νιώθεις πως το πρόσωπο σου είναι πιο καθαρό από ποτέ. Το μόνο αρνητικό που του βρίσκω είναι ότι αφήνει τόσο καθαρό το πρόσωπο που νομίζω "τραβάει" λίγο. Δηλαδή για μένα που το πρόσωπό μου είναι κανονικό προς μικτό, άλλες φορές το απολαμβάνω και άλλες νιώθω πως θέλω άμεσα κάτι ενυδατικό να με τονώσει. Φυσικά δε μπορεί να πάρει τη θέση του αγαπημένου μου τζελ καθαρισμού, για το οποίο σας έχω μιλήσει σε προηγούμενο post. Σχετικά με την τιμή του να πω πως το αγόρασα από μαγαζί της γειτονιάς μου γύρω στα 15 ευρώ τα 200ml. (εξαιτίας του γεγονότος ότι τα προϊόντα αυτά δεν είναι καινούργια στην αγορά, η έκπτωση από το κατάστημα ήταν μεγάλη).




Οι αφροί καθαρισμού είναι ο αγαπημένος μου τρόπος να κάνω ντεμακιγιάζ. Όταν ήμουν μικρή χρησιμοποιούσα συνήθως γαλακτώματα αλλά τελικά κατάλαβα πώς δε μου αρέσουν τόσο, ειδικά όταν άρχιζαν να τσούζουν τα μάτια μου αμέσως μετά τη χρήση τους. Παρ' όλα αυτά είπα να δοκιμάσω το γαλάκτωμα GALATEIS CLARTE της Lancome. 
Το γαλάκτωμα αυτό, που το προμηθεύτηκα από το ίδιο μαγαζί ήταν το πιο ωραίο γαλάκτωμα που έχω δοκιμάσει ποτέ. Καθάριζε τέλεια, δεν δημιούργησε καμία ενόχληση στα μάτια και το κυριότερο άφηνε την επιδερμίδα λεία και απαλή χωρίς να τραβάει και χωρίς όμως να αφήνει το πρόσωπο λιπαρό, όπως τα περισσότερα, κατά τη γνώμη μου. Κόστισε 22 ευρώ τα 400ml.




Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο καλό, είναι η τονωτική λοσιόν EAU DE BIENFAIT CLARTE της Lancome. Αυτό το χρησιμοποίησα σε συνδυασμό με ένα από τα δύο παραπάνω κάθε βράδυ. Είτε είχα ξεβαφτεί πρώτα, είτε μετά τον βραδινό μου καθαρισμό σαν απλό toner. Είναι πάρα πολύ ωραίο. Στο ίδιο μήκος κύματος με το γαλάκτωμα. Αφήνει λεία επιδερμίδα, απαλή και μοσχομυριστή. Ότι πρέπει δηλαδή για το βράδυ. Είχε συσκευασίες των 200 και 400ml. Εγώ προτίμησα την μικρή και κόστισε 10 ευρώ.

Αυτά ήταν τα τρία προϊόντα της εταιρίας Lancome που δοκίμασα πρόσφατα. Ελπίζω να σας άρεσε.
Πείτε μου κι εσείς αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ή ποιό άλλο καθαριστικό προσώπου χρησιμοποιείται.


Σας φιλώ.. Μ

You Might Also Like

0 σχόλια

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow