Classic girly beauté

Τρίτη, Αυγούστου 11, 2015


Γεια σααας!
Σήμερα σας έχω ένα beauty post, γιατί σε ποιά γυναίκα δεν αρέσει ο καλλωπισμός; Ακριβώς! Σε όλες αρέσει! Άρα και σε μένα.

Με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο εμείς οι γυναίκες προσπαθούμε να δείχνουμε ανανεωμένες, φρέσκιες και λαμπερές. Πρώτα απ'όλα για μας και μετά για τους άλλους. Πόσες φορές δεν έκατσες να κάνεις το beauté σου χωρίς να έχεις κανονίσει να βγεις ή για κάποια ιδιαίτερη περίπτωση; Σίγουρα αρκετές. Μόνο και μόνο για να φτιάξει η διάθεσή σου! Κάτι αντίστοιχο θα σου προτείνω και τώρα.





Πρώτο βήμα και σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι το scrub προσώπου. Είναι αυτό που συνήθως δεν περιλαμβάνει η καθημερινή σου ρουτίνα και όταν το χρησιμοποιήσεις (2-3 φορές το μήνα νομίζω για μένα είναι καλά) θα κάνει το δέρμα σου σαν μωρού, απαλό και πεντακάθαρο.
Για να γνωριστούμε κι όλας, εγώ έχω μικτό δέρμα και λίγο ευαίσθητο με κάποιες κοκκινίλες κατά διαστήματα και λιπαρότητα στη μύτη και λίγη στο μέτωπο. Θα μπορούσα να σου προτείνω κάποια scrub του εμπορίου αρκετά καλά αλλά κανένα δεν με ικανοποίησε τόσο όσο το απλό scrub που μπορούμε να φτιάξουμε όλες στο σπίτι μας με απλά υλικά. Οπότε σημείωσε τί θα χρειαστείς:



1.Δύο κουταλιές της σούπας φυσικό λάδι καρύδας ή ελαιόλαδο
2.Μια κουταλιά του γλυκού ζάχαρη
3.Μια κουταλιά του γλυκού μέλι

Ανακάτεψέ το καλά με ένα κουτάλι και έπειτα τρίψε απαλά με το μίγμα όλο σου το πρόσωπο και τα χειλη και ξέβγαλε με άφθονο νερό (εννοείται γύρω από τα μάτια δεν τρίβουμε ποτέ).

Δεύτερο βήμα: Καθαρισμός

Το πρόσωπό σου λόγω λαδιού παραμένει κάπως "λερωμένο" και φυσικά το νερό δεν καταφέρνει να διώξει το λάδι. Αμέσως μετά, λοιπόν, χρησιμοποίησε το καθαριστικό προσώπου σου. Δεν είμαι fan των γαλακτομάτων οπότε χρησιμοποιώ το φυσικό καθαριστικό προσώπου με Aloe vera και γεράνι από Organic Surge (εδώ), το οποίο είναι υπέροχο για τη δική μου επιδερμίδα και για όλες τις ευαίσθητες επιδερμίδες γιατί αφήνει το δέρμα πεντακάθαρο και απαλό χωρίς να "τραβάει".

Τρίτο βήμα: Ενυδάτωση


Αυτόν τον καιρό χρησιμοποιώ την κρέμα Aloe Moistrurizing lotion από την εταιρία forever (εδώ), η οποία με έχει βοηθήσει πάρα πολύ με το δέρμα μου, ειδικά το χειμώνα που γινόταν κόκκινο και ξηρό, και είναι ότι χρειάζομαι μετά από ένα αναζωογονητικό scrub λόγω της καταπραϋντικής της δράσης.


Επειδή τα μάτια τα θεωρώ εξίσου σημάντικά, την έχω συνδυάσει με την κρέμα ματιών alluring eyes (εδώ) από την ίδια εταιρία με ζελέ αλόης, λάδι καρύδας, jojoba και φυσική βιταμίνη Ε. Τί καλύτερο για τα μάτια!! Και οι συσκευασίες και των δυο είναι αρκετά μεγάλες και μου διαρκούν πολλούς μήνες.

Φυσικά, δεν ξεχνάμε ποτέ τα χείλη μας. Έχουν και αυτά τις ίδιες ανάγκες με το δέρμα, άρα και ενυδάτωση. Χρησιμοποιω το lip balm serrum απο Dr Organic με βιολογικό βασιλικό πολτό (εδώ). Αυτό το προϊόν το έχω πάρει από ηλεκτρονικό φαρμακείο περίπου το Φεβρουάριο και το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα. Δε λέει να τελειώσει αλλά χαίρομαι γι ' αυτό γιατί το έχω αγαπήσει.



Αυτά λοιπόν είναι τα βήματα που ακολουθώ για το beauté μου, με λίγα πραγματάκια. Φυσικά τα προϊόντα που χρησιμόποιώ εγώ είναι ενδεικτικά και ούτε διαφημίζω κάτι από όλα αυτά. Η κάθε μία μπορεί να χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα δικά της και πολύ θα με ενδιέφερε να μάθω ποιά είναι αυτά. Αν θέλετε πείτε μου κάτω στα σχόλια.
Και μην ξεχνάτε πως ο κάθε άνθρωπος είναι πάντα όμορφος όταν νιώθει όμορφα!!

Σας φιλώ... Μ

You Might Also Like

0 σχόλια

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow