September's list

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 09, 2017


Αποτέλεσμα εικόνας για free photos

Καλησπέρααααα,


Καλό μήνα, αν και καθυστερημένα. Ο Σεπτέμβριος για μένα είναι σαν την αρχή του χρόνου. Σκέφτομαι νέα πράγματα, νέα ξεκινήματα Είναι από τους αγαπημένους μου μήνες. Ο συγκεκριμένος Σεπτέμβρης είναι σίγουρα μήνας αλλαγών και ανασυγκρότησης. Παρακάτω θα σου δώσω μια εικόνα μέσω της λίστας που έχω φτιάξει με πράγματα που θέλω να γίνουν από δω και πέρα.



  • Να ξεκινήσω το μεταπτυχιακό μου δυναμικά

  • Να αποταμιεύσω κάποια χρήματα

  • Να κάνω μία αλλαγή στο μαλλί μου

  • Να ξεκινήσω τρέξιμο

  • Να συνεχίσω να ξυπνάω νωρίς

  • Να ξαναασχοληθώ συστηματικά με το blog μου

  • Να έχω πιο τακτοποιημένο σπίτι

  • Να συνεχίσω να "διώχνω" όσα ρούχα δεν φοράω

  • Να μαγειρεύω περισσότερο

  • Να μην σταματήσω να ονειρεύομαι.

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Σας φιλώ..Μ

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Υπέροχη λίστα! Εύχομαι όλες οι προσδοκίες σου να πραγματοποιηθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα ευχομαι να α καταφερεις ολα!Το μεταπτυχιακο σου πανω σε τι ειναι;Κι εγω θελω να κανω αλλα προς το παρον λογω οικονομικων δεν το βλεπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ γλυκιά μου!! το μεταπτυχιακό μου έχει να κάνει με Management σε μονάδες υγείας, νοσοκομεία κλπ. Και εγώ μάζεψα κάποια χρήματα για αρχή ώστε να καταφέρω να το ξεκινήσω. Στη συνέχεια βλέπουμε! σου εύχομαι να το βάλεις κ εσύ στόχο και να τα καταφέρεις!

      Διαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow