Guest post Σοφία Σαλπιγκτή || To καλοκαίρι θα το κουβαλάμε πάντα μέσα μας με τις εξαιρετικές δημιουργίες από Kukumbatia και Needle.

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 07, 2016

Γεια σου nonboring-girl,

Έπιασε βροχή, έχω φτιάξει γαλλικό καφέ με άρωμα φουντούκι. Δε ξέρω για σένα αλλά εγώ αγαπώ το φθινόπωρο. Η σημερινή ανάρτηση είναι ένα guest post από τη Σοφία Σαλπιγκτή. Έχει γράψει άλλα δύο στο blog και αν θέλεις να τα διαβάσεις είναι εδώ και εδώ.

Σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις κι εσύ ένα guest post στο mynonboringworld, είτε είσαι Blogger είτε όχι δεν έχεις παρά να μου στείλεις ένα μήνυμα. Πάμε να δούμε τί έχει να μας παρουσιάσει το fashion κορίτσι!!!



"Αγαπημένες μου φίλες το καλοκαίρι μπορεί κι επίσημα να έφτασε στο τέλος του όμως όλα τα ωραία δεν τελειώνουν ποτέ αν τα φυλάμε μέσα μας σαν φυλαχτό και τα συνδέουμε με αντικείμενα και χαμογελαστούς ανθρώπους γύρω μου. Έτσι λοιπόν στις φετινές μου διακοπές επέλεξα ιδιαίτερες δημιουργίες και οι τσάντες μου ήταν χειροποίητες από δύο γυναίκες που εμπνέονται και οραματίζονται ένα κόσμο με περισσότερο στυλ και γυναίκες με αυτοπεποίθηση. 



Η εταιρεία Needle είναι ιδιαίτερα αγαπητή για τα τροπικά της σχέδια, με παπαγάλους και πολύχρωμα patterns που συναντάμε σε πετσέτες θαλάσσης, ξεχωριστά τσαντάκια ικανά να μας συνοδεύσουν από την παραλία έως και τις νυχτερινές βόλτες μας στο νησί. Κι ακόμη κι αν ο Σεπτέμβρης είναι κι επίσημα εδώ εγώ θα θυμάμαι το καλοκαίρι και θα το αναπολώ με την πολυαγαπημένη μου τσάντα από την Needle. Από την άλλη η επιλογή μου από την εταιρεία Κumkubatia ήταν μια πιο κλασσική τσάντα σε γήινους τόνους με κρόσια ικανή να κάνει ακόμη και την πιο απλή μου εμφάνιση μοναδική. Επίσης, η εταιρεία διαθέτει και πολύ ξεχωριστά backpacks για γυναίκες πιο δυναμικές που είναι γεννημένες να κερδίζουν την μέρα και να ονειρεύονται την κάθε τους στιγμή. Και ναι, τώρα ήρθε το φθινόπωρο και να σας πω ένα μυστικό το χαίρομαι και λιγάκι, γιατί ανυπομονώ να δω και να σας παρουσιάσω και τις φθινοπωρινές δημιουργίες της Needle και της εταιρείας Κumkubatia. Γιατί ξέρουν καλά πως για αισθάνεται μία γυναίκα μοναδική και ευτυχισμένη πρέπει να βρίσκει δημιουργίες που αντανακλούν την αυτοπεποίθηση και τον δυναμισμό της. Και τις δυο εταιρίες μπορείτε να τις βρείτε στις σελίδες τους στο Facebook και να θυμάστε να μην παραμελείτε ποτέ τον εαυτό σας γιατί ζούμε μόνο μία φορά. Αλλά αν το κάνουμε σωστά μία φορά είναι αρκετή!"


Αυτό ήταν το post της Σοφίας!! Τα λέμε την Κυριακή !!

Σε φιλώ..Μ

Υ.Γ Μπορείς να με ακολουθήσεις σε όλα μου τα social media για να τα λέμε και από εκεί!
Facebook
Twitter
Instagram
Google+
Pinterest
Bloglovin

You Might Also Like

2 σχόλια

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow