Book wishlist!

Κυριακή, Αυγούστου 07, 2016

Καλημέρα nonboring-girl,

Έξι και σήμερα για τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Δεν φαντάζεσαι πόσο ανυπομονώ να πάω στη θάλασσα. Περιμένοντας, λοιπόν, αυτή τη μαγική στιγμή έχω ξεκινήσει να διαβάζω βιβλία. Ναι , ναι είναι αλήθεια. Ούτε εγώ το πιστεύω για τον εαυτό μου αλλά πλέον άρχισα να αγαπώ το διάβασμα. Ίσως ήταν η κατάλληλη στιγμή που η ζωή μου είναι αρκετά μονότονη και βαρετή και θέλω λίγο να ξεφύγω, να ανακαλύψω καινούργια πράγματα, να βλέπω τις ζωές άλλων ανθρώπων, πιο ενδιαφέρουσες, μέσα από τα βιβλία. 


 (photo by pixabay)


Σε άλλο post θα κάνω κάποιο review για τα βιβλία που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό. Τώρα θα μιλήσουμε για την book wishlist που έχω ετοιμάσει και ανυπομονώ να αρχίσω να αποκτώ. Εννοείται πως θα επισκεφθώ και κάποια βιβλιοθήκη γιατί είναι πολύ πιθανό κάποια να υπάρχουν και να μην χρειαστεί να τα αγοράσω. Όμως, δε σου κρύβω πως και πριν που διάβαζα ελάχιστα πάντα αγαπούσα τις βιβλιοθήκες στο σπίτι. Συγκεκριμένα στο πατρικό μου έχουμε μια τεράστια βιβλιοθήκη γεμάτη βιβλία και πάντα ονειρευόμουν να κάνω και στο δικό μου σπίτι το ίδιο. Οπότε προτιμώ να αγοράσω ένα βιβλίο και να μείνει στη βιβλιοθήκη μου παρά να το δανειστώ. 

Πάμε να δούμε μαζί τα βιβλία που θέλω να διαβάσω το επόμενο διάστημα:

1. Το νήμα.

Το νήμα 

Η συγκεκριμένη συγγραφέας μου αρέσει πολύ. Έχω διαβάσει δύο από τα βιβλία της και μου αρέσει και ο τρόπος γραφής της αλλά και το περιεχόμενο. Ουσιαστικά σε κάθε της βιβλίο μιλάει με ιστορικά στοιχεία για ένα θέμα. Το συγκεκριμένο πραγματεύεται τη Θεσσαλονίκη του 1917 με την πυρκαγιά και θέλω πολύ να το διαβάσω.


2. Το βιβλίο της Κατερίνας.

Το βιβλίο της Κατερίνας Μυθιστόρημα

Ο Αύγουστος Κορτώ είναι μία προσωπικότητα που κάποιες φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να ασχολείται μαζί του. Με κάτι που είπε, με κάτι που άκουσα γι αυτόν. Μόνο αδιάφορη προσωπικότητα δεν τον λες. Θέλω πολύ να δω πώς γράφει. Έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές. Επέλεξα το συγκεκριμένο βιβλίο γιατί είναι αληθινή ιστορία (η ζωή της μητέρας του συγγραφέα) και μιλάει για τη μανιοκατάθλιψη.


3. Οργισμένη Παρασκευή.

Οργισμένη Παρασκευή 

Ανήκει σε σειρά βιβλίων απ' ότι κατάλαβα. Είναι το πέμπτο της σειράς με πρωταγωνίστρια την Φρίντα Κλάιν. Δεν έχω διαβάσει τα υπόλοιπα με τις άλλες μέρες της εβδομάδος. Θέλω να ξεκινήσω από αυτό που είναι και best seller. Μιλάμε για ένα μυθιστόρημα μυστήριου- θρίλερ. Και σε ποιόν δεν αρέσουν αυτά??

4. Σκέψου έναν αριθμό.

Σκέψου έναν αριθμό 

Άλλο ένα αστυνομικό μυθιστόρημα το οποίο το είχε προτείνει η Μάρα Σαμαρτζή σε κάποιο βίντεο της και μου κίνησε αρκετά την περιέργια.


5. Ο τελευταίος χορός

Ο τελευταίος χορός Ιστορίες εμπνευσμένες από την Ελλάδα

Ένα ακόμα βιβλίο της αγαπημένης, το οποίο είναι λίγο διαφορετικό από τα άλλα. Αυτό περιέχει 10 μικρά διηγήματα με ιστορίες εμπνευσμένες από την Ελλάδα. Αυτή η συγγραφέας αγαπάει πολύ την Ελλάδα, την ιστορία της και το δείχνει.


Αυτά τα 5 βιβλιαράκια είναι στη wishlist μου για το άμεσο μέλλον! Εσύ τι βιβλία διαβάζεις; Θέλω οπωσδήποτε να μου προτείνεις έστω ένα πολύ αγαπημένο σου βιβλίο στα σχόλια για να το ψάξω.
Να έχεις μια όμορφη Κυριακή! Τα λέμε Τετάρτη!!


Σε φιλώ..Μ

 (photo by pixabay)


Υ.Γ Μπορείς να με ακολουθήσεις σε όλα μου τα social media για να τα λέμε και από εκεί και να μεγαλώσει η παρέα!

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Πολύ όμορφη wishlist! Θα θέλαμε σιγουρα update και κριτική όταν διαβάσεις κάποιο από αυτά!Να περάσεις υπέροχα στις διακοπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω διαβάσει το Βιβλίο της Κατερίνας.
    Με άριστα το 10 του βάζω 10! Μου άρεσε πολύ, όχι μόνο το στόρι.
    Κυρίως η γραφή του!
    Από τα βιβλία που θα διαβάσω πάλι κάποια στιγμή.
    Καλές διακοπές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα αγαπημένα μου είναι του Ντοστογιέφσκι το Έγκλημα και τιμωρία , και κάτι που διάβασα προσφατα και μου άρεσε ήταν Η Αλίκη στην χωρα των ψεμματων , έχω κάνει και αναλυτικό ποστ.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. You have a new member in your blog :)
    Αναρωτιέμαι πως και δεν είχα ανακαλύψει το blog σου νωρίτερα,είναι πολύ ενδιαφέρον!
    Δεν έχω διαβάσει κανένα απο τα παραπάνω,αυτήν την περίοδο διαβάζω την Λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων, όμως μου έκανε εντύπωση το βιβλίο της Κατερίνας, εαν τύχει να το διαβάσεις κάποτε θα περιμένω review :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες!!!!!! Σε ευχαριστω παρα πολυ. Θα ειναι το πρωτο π θα αγορασω.. Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  5. diavazw twra to blue Monday einai to prwto vivlio ths seiras tou vivliou Friday on my mind pou aneferes twn nicci French einai arketa kalo alla nomizw pws prepei na arxhseis apo th deutera kai na katalhkseis sthn kyriakh otan vgei fysika gia na exeis mia oloklhrwmenh gnwmh!!!!!! filia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουν δηλαδή σχεση οι ιστορίες των βιβλίων??νομιζα ειναι εντελως ασχετα!!!!!! σ ευχαριστω για το σχολιο σου!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Το βιβλίο της Κατερίνας το έχω και εγώ στη λίστα μου! Φοβαμαι ότι θα με ρίξει ψυχολογικά αλλά θα το αγοράσω σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κ εγω το σκεφτηκα υτο στην αρχη αλλα μετα το πηρα αποφαση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow