Τί (θέλω να) έχω μες στην τσάντα μου!

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 08, 2016

Καλησπέρα nonboring-girl,
 
Με αφορμή το δώρο του καλού μου (την τσάντα της φωτογραφίας), αποφάσισα να γίνω πραγματική γυναίκα και να κουβαλάω τσάντα όταν βγαίνω. Τους τελευταίους 3-4 μήνες δεν κουβαλούσα γιατί με έπιανε βαρεμάρα. Έβαζα κινητό, κλειδιά, λεφτά στην τσέπη και έξω απ΄την πόρτα. Σήμερα όμως που μου έφερε το δωράκι μου, είπα να αναλάβω δράση και να μην περιμένω τελευταία στιγμή να τη γεμίσω γιατί πάλι θα με πιάσει βαρεμάρα. Πάμε, λοιπόν, να δούμε τι έβαλα μέσα στην τσαντούλα!
 

 

Δε μ'αρέσει η τσάντα να είναι άδεια αλλά ούτε και να γίνεται ασήκωτη. Εννοείται ότι είμαι κι εγώ απ' αυτές που την καθαρίζουν σπάνια και μέσα μπορείς να βρεις τα πάντα μετά από καιρό. Σκέφτηκα, λοιπόν,  να βάλω χρήσιμα πράγματα (για αρχή)..
 
 
  • Πορτοφόλι
  • Γυαλιά ηλίου
  • Μίνι χτενάκι
  • Hands free
  • Ημερολόγιο με στυλό
  • Μίνι πορτοφολάκι για χάπια
  • Αντισηπτικό
  • Μικρό νεσεσεράκι με καλλυντικά
 
Δε θυμάμαι τον εαυτό μου να κουβαλάει νεσεσεράκι με καλλυντικά στην τσάντα ποτέ, αλλά με θυμάμαι πολύ καλά να αναζητώ ένα καθρεφτάκι να κοιταχτώ αν μουτζουρώθηκα ή ένα ρουζάκι για να βάλω λίγο χρώμα στο πρόσωπό μου και πάντα με εξυπηρετούσαν οι φίλες μου. Οπότε αποφάσισα να φτιάξω και εγώ το δικό μου. Αυτά που έβαλα εννοείται δεν δημιουργούν ένα μακιγιάζ από το πουθενά γιατί δεν έχω σκοπό να κουβαλάω και χίλια πράγματα. Ένα-ένα τα βήματα. Μην πάθω και διαταραχή προσωπικότητας.
 
Αυτά που έβαλα μέσα είναι τα παρακάτω:
 
 
 
  • Καθρεφτάκι
  • μία μικρή πούδρα
  • ένα ρουζάκι που ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ
  • ένα μικρό πινέλο
  • ένα μαντιλάκι ντεμακιγιάζ
  • ένα κραγιόν
  • ένα μικρό κονσίλερ
  • ένα lip balm
  • ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά
Αυτά βρίσκονται μέσα στην τσάντα μου! Στη δική σου;;; Περιμένω τα σχόλια σου!!!
 
 
Σε φιλώ..Μ



You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Εγώ θυμάμαι να κουβαλάω τσάντα και να μη χρησιμοποιώ τίποτα από όσα είχα βάλει μέσα. Απλά επιβάρυνα τον ώμο μου. Πλέον κρατάω μια μικρή που μέσα χωράει ίσα ίσα πορτοφόλι, κινητό, κανά δυο κραγιονάκια, χαρτομάντιλα και άντε στο τσακίρ κέφι κρέμα χεριών... :) Με γεια την τσάντα φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!!! νταξει παλι καλα εισαι εσυ... εγω δεν επαιρνα καν! χαχα! για να δουμε για ποσο καιρο θα κρατησει η αλλαγη!! χιχι filakia pollaaa

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου κορίτσι μου!!!! Κι εγώ ποτέ δεν είχα νεσεσέρ μαζί μου εκτός από ένα καθρεφτάκι του jumbo. Πλέον, έχω βάλει τα άκρως απαραίτητα σε ένα μικρό νεσεσέρ. Φιλιά κουκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστωωωω! ετσι ετσι ...μην ξεχαστούμε και δεν εχουμε ένα κραγιονακι βρε αδερφε!!! χιχι φιλια πολλααα

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η τσαντούλα σου, καλοφόρετη!Το περιεχόμενο της λιτό με χρήσιμα πράγματα! Προσωπικά προτιμώ τσάντες εύχρηστες που δεν γεμίζουν με περιττά πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυυυυ! ελπιζω να συνεχισω να τη διατηρω ετσι γτ 99% σε κανα μηνα θα είναι μεσα τιγκα στη σαβουρα! χεχε φιλιααα

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το ποστ σου!!!στη τσάντα μου αυτή τη στιγμή θα βρεις από μπεμπιλινα,κραγιόν μέχρι και μανταλακι χιχιχι ναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σας τις μανουλες τα πράγματα δυσκολεύουν!!!!! Φιλακιααα

      Διαγραφή
  5. μεγεια την τσάντα αρχικά! στη δική μου σίγουρα θα βρεις πεταμένες αποδείξεις, χύμα τσιμπιδάκια, τελειωμένες συσκευασίες από οτιδήποτε φανταστείς (καθώς η οικολογική μου συνείδηση δε μου επιτρέπει να τα πετάω στο δρόμο), ένα μίνι κουμπαρά από ρέστα που βαριέμαι να βάλω στο πορτοφόλι μου και πολλά άλλα..αχαχαχα φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ ενώ κουβαλάω πάντα τσάντα ,πάντα έχω μαράζι να μην βαριέμαι και να είμαι οργανωτική βάζοντας όλα αυτά που πρέπει αλλα ποτέ δεν το καταφέρνω.
    Με γεια η ωραία σου τσάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο post αλλά σε βρίσκω μετρημένη... χαχα... κουβαλάω όλα αυτά που είπες συν λίμα, ψαλιδάκι, νυχοκόπτη, τσιμπιδάκι για φρύδια, face mist, βεντάλια, χαρτομάντιλα, διάφορα γυναικεία τύπου σερβιετάκια κτλ... ένα μικρό νεσεσέρ με χάπια για πονοκέφαλο κτλ... μπλοκάκι με σημειώσεις, κλειδιά από σπίτι-γκαράζ-αυτοκίνητο-αποθήκη του σπιτιού, στυλό, mini άρωμα, κρέμα χεριών & γάντια τώρα το χειμώνα, γυαλιά ηλίου, θήκη με το υγρό των φακών επαφής μου, καραμέλες & τσίχλες, φωτογραφική μηχανή... πιστεύω να μην ξέχασα τίποτα... πάντως μια γνωστή μου κουβαλάει και βελόνα με διάφορες κλωστές μην τυχόν και ξηλωθεί κάποιο ρούχο της για να το ράψει και άλλα περίεργα... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τσιμπισακι για τα φρύδια???? Έξω θα τα βγάλει;; Χαχααχαχα πολύ γελασα! Φιλάκια Στρουμφίτα μ!!!

      Διαγραφή
  8. Με γειά τη τσάντα!!! Είναι πολύ όμορφη!!! Κι εγώ μία από τα ίδια έχω μέσα στη τσάντα! Στο νεσεσεράκι μου έχω ένα μολύβι ματιών (το οποίο τελειώνει), ένα μολύβι (χειλιών το οποίο τελειώνει), ένα lip balm, ένα σερβιετάκι και σταγόνες για τα μάτια. Πάντως εγώ χωρίς τη τσάντα μου νιώθω μία ανασφάλεια ότι κάτι έχω ξεχάσει. Έχει τύχει να φύγω από το σπίτι μόνο με το κινητό και το πορτοφόλι και τελικά να ψάχνομαι για διάφορα πράγματα που υπο φυσιολογικές συνθήκες βρίσκονται στην τσάντα μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η τσάντα είναι απλά υπέροχη!!! με γειά σου <3
    Δεν πιστευω οτι υπάρχει γυναικεία τσάντα η οποία είνα σχεδόν άδεια...
    Εγωπλεον το εχω περασει σε αλλο επιπεδο..εχω μεσα καλαμακια,κουταλακια(απο τα γιαουρτακια junior) και άλλα τέτοια.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow