#Αγαπημένα-summer 2015 (no makeup)

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2015

Γεια σας!!!

Αυτό είναι ένα beauty post με τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης για το καλοκαίρι 2015! Επειδή δεν μου αρέσει να αναφέρω κάθε μήνα ξεχωριστά τα αγαπημένα μου 1) γιατί το θεωρώ κάπως βαρετό αν αναφέρεται τόσο συχνά και 2) γιατί σίγουρα θα υπάρχουν κάποιοι μήνες που δεν έχω κάτι αξιόλογο να δείξω ή κάτι καινούργιο, οπότε θα έχει χαθει το νόημα του post. Θα ακολουθεί βέβαια και το αντίστοιχο post με αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ κάθε season. Αυτά που θα σας δείχνω δεν είναι αυτά που χρησιμοποίησα μόνο, αλλά αυτά που με ενθουσίασαν περισσότερο, έβαλα στη ρουτίνα μου και ίσως τελείωσα κιόλας. Γιατί αυτά που απολαμβάνουμε περισσότερο τελειώνουν και πιο γρήγορα. Ας μην πολυλογήσω άλλο και ας ξεκινήσουμε!!!!!



  • Ας ξεκινήσω με το πρόσωπο λέγοντας πως αυτό ίσως είναι για μένα το πιο πρωτοποριακό αντηλιακό προσώπου ever. Μιλάω για το πασίγνωστο Frezyderm sun screen color velvet με χρώμα και spf 50+.Είναι με διαφορά το καλύτερο αντηλιακό με χρώμα που έχω δοκιμάσει α) γιατί προσαρμόζεται στο χρώμα του δέρματος και αφήνει όντως χρώμα στο πρόσωπο. Όχι σαν κάποια άλλα που ενώ έχουν χρώμα, στο πρόσωπο αφήνουν πάλι ασπρίλα. β) Γιατί είναι όντως ματ. Δεν θα πω ότι το χρησιμοποιώ σαν primer κάτω από μακιγιάζ γιατί το δοκίμασα και αυτό και μετά από κανένα δίωρο το πρόσωπο μου έσταζε λάδι. Αλλά για τη θάλασσα χωρίς άλλα πράγματα πάνω του είναι ματ, αδιάβροχο και διαρκεί. Σε ομορφαίνει στην παραλία, κρύβοντας σπυράκια και κοκκινίλες. Και σε προστατεύει από τον ήλιο 100%. Συμφέρει μόνο από ηλεκτρονικό φαρμακείο που συνήθως το βρίσκεις γύρω στα 13 ευρώ. Το αγοράσαμε γιαγιά, μαμά και εγγονή (εγώ) και το βαθμολογήσαμε και οι τρεις με 9 στα 10
  • Συνεχίζω με τη μάσκα προσώπου από την avon και τη σειρά planet spa Την είχα αγοράσει πριν καιρό αλλά δεν την είχα δοκιμάσει. Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί ενυδατώνει τέλεια. Και ειδικά όταν γυρνούσα από διακοπές και το πρόσωπό μου ήταν ξηρό, μου το έκανε ολική επαναφορά με 1-2 χρήσεις. Βαθμολογία 7,5 στα 10



  • Η οδοντόβουρτσα humble brush με συντρόφευε όπου και να πήγα αυτό το καλοκαίρι. Είναι τόσο cute που όταν την αγόρασα από το GLOWBOX δεν ήθελα να την χρησιμοποιώ. Ήθελα απλά να την έχω. Τελικά αποφάσισα το καλοκαίρι να την ανοίξω από τη συσκευασία της και να την παίρνω μαζί μου τα ΣΚ όταν έλειπα, όταν πήγαινα στον καλό μου, αλλά και στις διακοπές μου. Είναι ξύλινη και τόσο απαλή. Δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό ποτέ. Κοστίζει 5 ευρώ και αξίζει τα λεφτά της. Βαθμολογία 9 στα 10
  • Τα μαλλιά μου είναι μακρυά, πολλά και με χοντρές τρίχες. Αυτό σημαίνει ότι θέλουν πολύ περιποίηση και ξεραίνονται εύκολα. έχω δοκιμάσει αρκετά λαδάκια. Φέτος το καλοκαίρι λάτρεψα το oil reflections από τη WELLA. Το αγόρασα από το κομμωτήριο που πηγαίνω γιατί είναι αυτό που χρησιμοποιεί η κομμώτρια μου στο μαλλί μου και μου άρεσε από την πρώτη στιγμή. Μου κόστισε 18 ευρώ τα 100 ml και υπάρχει και travel size για τα ταξίδια με 6-7ευρώ. Είναι βάλσαμο για το μαλλί μου και η μυρωδιά του είναι η πιο ωραία από όλα τα λάδια που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Βαθμολογία 8,5 στα 10




  • Περνώντας σε προϊόντα περιποίησης σώματος, θα ξεκινήσω με το coconut body butter απο την εταιρία THE BODY SHOP. Είναι απλά καταπληκτική η σειρά body butter της συγκεκριμένη εταιρίας. Η υφή τους είναι υπέροχη. Δεν με ενοχλεί που χρησιμοποιώ body butter το καλοκαίρι. Απορροφάται αμέσως. Για μυρωδιά δεν το συζητώ. Αυθεντική μυρωδιά καρύδας. Έχω ξανααναφερθει στο συγκεκριμένο προϊόν εδώ. Βαθμολογία 8,5 στα 10
  • Από την ίδια εταιρία χρησιμοποίησα το αφρόλουτρο coconut shower. Είναι ένα "πυκνό" αφρόλουτρο, αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι, δηλαδή όταν το αναποδογυρίσεις για να τρέχει δεν θα ρέει μπόλικο αλλά με φειδώ. Σαν να μυρίζεις φρέσκια καρύδα η μυρωδιά του. Χωρίς να τη νιώθεις επεξεργασμένη όπως στις περισσότερες κρέμες σώματος και διαρκεί ώρες, χωρίς απαραίτητα να το συνδυάσεις  με το body butter. Δεν κάνει πολύ αφρό αλλά καθαρίζει σε βάθος. Αγαπώ και τη συσκευασία του. Βαθμολογία 9,5 στα 10
  • Για scrub σώματος χρησιμοποίησα το Moisturising Orange & Lime Body Scrub από την εταιρία HEAVENLY ORGANICS SKIN CARE. Το αγόρασα από το GLOWBOX 4,90 ευρώ τα 50 gr και έχει και βαζάκι με 400gr 12ευρώ. Είναι 100% οργανικό προϊόν, απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα από το σώμα εξαιτίας των χοντρών κόκκων του και μυρίζει φανταστικά πορτοκάλι και lime. Πολύ φρέσκια μυρωδιά. Θα το ξαναγοραζα. Σε full size αυτη τη φορά. Βαθμολογία 8 στα 10.
  • Last but not least το αγαπημένο μου αποσμητικό όλων των εποχών. Είναι το noxzema classic roll-on. Χωρίς οινόπνευμα, δερματολογικά ελεγμένο και με άρωμα που διαρκεί. Δεν υπάρχει περίπτωση να με προδώσει ακόμα και αν το έχω βάλει από χθες. Λέει πως διαρκεί 48 ώρες και το εννοεί!! Βαθμολογία 10 στα 10!!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης για το καλοκαίρι 2015! Εύχομαι καλό φθινόπωρο και χειμώνα σε όλους!!! 

Πείτε μου στα σχόλια αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τις βαθμολογίες μου και ποιά ήταν τα δικά σας αγαπημένα γι αυτό το καλοκαίρι!


Σας φιλώ..Μ

You Might Also Like

0 σχόλια

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow