Review: Organic Sourge Daily Care Refreshing Face Washing

Κυριακή, Ιουνίου 26, 2016

Καλησπέρα nonboring-girl,

Αν σε ενδιαφέρουν τα προϊόντα περιποίησης και ιδιαίτερα τα βιολογικά-οργανικά-φυσικά καλλυντικά πρέπει να διαβάσεις αυτό το post. Θα σου μιλήσω για ένα προϊόν που έχω αγοράσει δύο φορές και τώρα τελείωσα τη δεύτερη συσκευασία του. Μιλάω για το αφρίζον καθαριστικό προσώπου με οργανική Aloe Vera και εκχύλισμα απο Αιθέριο έλαιο φύλλων ροζ γερανιού.
(Τί είπες τώρα;)



Να σου πω αρχικά ότι μπορείς να το βρεις στο organic brands αλλά και στο glowbox. Η τιμή του είναι στα 5 ευρώ σε συσκευασία των 95ml η οποία είναι πλαστική και με αντλία.

Όταν το αγόρασα για πρώτη φορά έψαχνα κάτι για την επιδερμίδα μου που είχε κοκκινίλες και έπεσα πάνω του. Είναι ένα gel το οποίο καθαρίζει πολύ καλά το πρόσωπο και από τους ρύπους αλλά και από το μακιγιάζ. Με την αδιάβροχη μάσκαρα δυσκολεύεται λίγο αλλά σπάνια φοράω να πω την αλήθεια.

Η ποσότητα του είναι μια χαρά. Εμένα μου διήρκεσε περίπου ένα εξάμηνο με καθημερινή χρήση.
Η μυρωδιά του είναι ένα θέμα. Μυρίζει όντως μολόχα. Αρχικά μου φάνηκε κάπως περίεργη αυτή η φυσική μυρωδιά μολόχας. Στη συνέχεια όμως δεν με ενοχλούσε καθόλου. Ίσα ίσα που μ' άρεσε και πολύ.

Είναι σύμμαχος στις ευαίσθητες και ταλαιπωρημένες επιδερμίδες που έχουν τάση για ξηρότητα, αφυδάτωση, κοκκινίλες. Αφήνει το πρόσωπο φρέσκο και πάρα πολύ απαλό.

Όταν λέει "αφρίζον" μην φανταστείς κανένα χαμό από σαπουνάδες. Κατά τη γνώμη δεν κάνει αφρό, αλλά απλώνεται ομοιόμορφα για να γίνει σωστά ο καθαρισμός. Αυτό αποδεικνύει και τη φυσική του σύσταση, νομίζω.

Αν πρέπει επιγραμματικά να πω τα θετικά του και τα αρνητικά του:

Θετικά:
1. 100% φυσικό προϊόν
2. Οικονομικό
3. Αφήνει απαλή την επιδερμίδα
4. Είναι cruelty free & vegan
5. Έχει αντλία
6. Η συσκευασία του ενδείκνυται για ταξίδια.

Αρνητικά:
1. Δεν αφαιρεί εύκολα αδιάβροχα προϊόντα
2. Η μυρωδιά του δεν είναι συνηθισμένη.

Συστατικά!
Aqua/Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin**, Decyl Glucoside, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Sucrose Laurate, Lauryl Glucoside, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Pelargonium Graveolens Oil, Alcohol Denat., Citric Acid, Tocopherol, Citronellol, Dehydroacetic Acid, Geraniol, Sorbic Acid. 
*ingredient from organic farming. 
**made using organic ingredients.

Αυτό ήταν το review! Έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο καθαριστικό; Είμαι σε αναζήτηση νέου οπότε πες μου στα σχόλια το δικό σου αγαπημένο.

Σε φιλώ..Μ


Υ.Γ Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στο καλοκαιρινό giveaway!!!



You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Τι ωραία η παρουσίαση σου! Τρελαίνομαι για τα ποστ σου και μου έλειψαν πολύ! Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ, αν κι εμένα με απογοήτευσε λόγω του τρομερού τσουξίματος που είχε όταν έμπαινε στα μάτια. Φιλιά κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρα;;; Εγω το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα και στα ματια και δεν με ετσουξε ποτε!!!φιλακια Κωνσταντινα μου!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση! Ευχαριστούμε πολύ! Φαίνεται φυσικό προϊόν με αγνά συστατικά! θα το αναζητήσω σε μελλοντικές αγορές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις και να μας πεις εντυπωσεις! φιλια πολλα

      Διαγραφή
  4. πολυ ενδιαφερον προϊόν! ειμαι σε φάση που προσπαθώ να τελειώσω όσα έχω για να στραφώ σε οργανικά και πιο φυσικά!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το εχω δοκιμασει και εγω και συμφωνω μαζι σου ειναι πολυ καλο και δεν ξηραινει καθολου το δερμα. Πολυ ωραια αναρτηση! φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική παρουσίαση !!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!!:)! WWW.ORGANICBRANDS.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τα οργανικά προϊόντα. Προσπαθώ να είμαι περισσότερη ευαισθητοποιημένη σ'αυτό το κομμάτι (καμιά φορά ξεχνιέμαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το συγκεκριμένο το έχω και εγώ. Νομίζω το είχαμε αγοράσει και την ίδια περίοδο. Θα συμφωνήσω απόλυτα και στα θετικά και στα αρνητικά αν και αδιάβροχα δε φοράω. Για περισσότερο αφρό τοποθετώ δυο με τρεις αντλήσεις και τρίβω σε βρεγμένες παλάμες. Μπράβο φίλη για την παρουσίαση. Έλειψα από την blogoκοινότητα και τρέχω να προλάβω τα ποστ σου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ κατατοπιστικό το review και πολύ ενδιαφέρον προϊόν :) Φιλιά <3 http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow